The Vampire Diaries RPG.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The Vampire Diaries RPG.

The Vampire Diaries RPG forum.

ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  Вход  
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 36, на Пон Ное 15, 2021 8:02 am
Latest topics
» Вашите форуми.
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСъб Ное 03, 2012 1:53 pm by Luz X. Lacrosse-Portnoy.

» Искам да си сменя лика
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyВто Сеп 25, 2012 8:42 am by Дилън Уебър

» Мнение за The vampire diaries
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПон Сеп 17, 2012 5:48 pm by Katelyn Von Ward

»  Филми/Сериали
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСъб Сеп 15, 2012 1:12 pm by Katelyn Von Ward

»  Vampire Barbie Vs. Barbie Klaus.
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПет Сеп 14, 2012 7:35 pm by Саша Пиърс

» Море или плаж?
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПет Сеп 14, 2012 7:34 pm by Саша Пиърс

» Кое е първото нещо което гледате у момче/момиче
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПет Сеп 14, 2012 7:34 pm by Саша Пиърс

» Мнение за Gossip Girl
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПет Сеп 14, 2012 7:33 pm by Саша Пиърс

»  Използвате ли преса?
still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПет Сеп 14, 2012 7:32 pm by Саша Пиърс

Top posters
Tayllor Le'roux.
still hear the sound of your voice singin in my head... Vote_lcapstill hear the sound of your voice singin in my head... Voting_barstill hear the sound of your voice singin in my head... Vote_rcap 
Asq.
still hear the sound of your voice singin in my head... Vote_lcapstill hear the sound of your voice singin in my head... Voting_barstill hear the sound of your voice singin in my head... Vote_rcap 
Christina Sаint-Claire.
Madison Miller
Kate D. Muse
Деймън Салватор
Kali.
Katherine Pierce
Саша Пиърс
Ева

still hear the sound of your voice singin in my head...

Go down 
+3
Kali.
Kate D. Muse
Sam.
7 posters
АвторСъобщение
Sam.
Demon
Demon
Sam.

Брой мнения : 33

still hear the sound of your voice singin in my head... Empty
ПисанеЗаглавие: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСря Авг 15, 2012 7:08 am

Такамм... жалките ми опити за графики...
приемамм поръчки, но изпълнявам като се съберат 5.. ;д

р.1
Spoiler:

р.2
Spoiler:
р.3
Spoiler:
Върнете се в началото Go down
Sam.
Demon
Demon
Sam.

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСря Авг 15, 2012 7:10 am

ma fvr <33
Spoiler:
Kate D. Muse
Vampire
Vampire
Kate D. Muse

Брой мнения : 292

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСря Авг 15, 2012 1:52 pm

АА :ОО <33 невероятни са всичките ^^ Love Love Love Love ако ти се занимава .. може ли да ми направиш подписче ? Love
Kali.
Goddess
Goddess
Kali.

Брой мнения : 279

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyСря Авг 15, 2012 9:01 pm

асйксхфусфпрфих <3333 Супер саааа! Искам , искааааам *кучешки очички* Ааааа невероятни сааа <3333
Sam.
Demon
Demon
Sam.

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 9:12 am

1.Kate D. Muse
2.Kali.
Започвам като се съберат пет... ;ддд
Kali.
Goddess
Goddess
Kali.

Брой мнения : 279

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 9:16 am

Да искам още три подписа освен хДД Т'ва малко офф-топик беше хД
Калина
Goddess
Goddess
Калина

Брой мнения : 194

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 9:34 am

Включи и мен като си почнала...
Sam.
Demon
Demon
Sam.

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 9:37 am

принципно чакам да се съберат, защото ме мързи да ги правя по отделно, но тъй като е скучно... ;д до час ще ги получите ;д
Sam.
Demon
Demon
Sam.

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 12:45 pm

такамм... Калина, твоето ще дойде довечера най-късно... ^^
Kate:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Kali.:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Kate D. Muse
Vampire
Vampire
Kate D. Muse

Брой мнения : 292

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 12:50 pm

АУУУУУ <333 Love Love Love Love Love прекрасно е <333 Heart много си го харесвам Love
Калина
Goddess
Goddess
Калина

Брой мнения : 194

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 1:45 pm

Ау, аз съм специална и за мене най-много време... Мерси!
Scarlett Dubois
Demon
Demon
Scarlett Dubois

Брой мнения : 7

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 7:26 pm

Графиките ти са божествени! <33333 И аз се нареждам на опашката за едно подписче. Love
Габриел
Angel
Angel
Габриел

Брой мнения : 177

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyЧет Авг 16, 2012 9:20 pm

Sam. написа:

[You must be registered and logged in to see this image.][/spoiler]

много за здрави, пич Smile)
Роуз Гилбърт

Роуз Гилбърт

Брой мнения : 67

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... EmptyПон Сеп 03, 2012 8:37 pm

Уникални са Kiss Искам и аз подписче! Hug
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: still hear the sound of your voice singin in my head...   still hear the sound of your voice singin in my head... Empty

still hear the sound of your voice singin in my head...
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1